home libri books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

kremers rudolf - level design

Level Design Concept, Theory, and Practice




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
227,98 €
NICEPRICE
216,58 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Pubblicazione: 06/2018
Edizione: 1° edizione





Note Editore

Good or bad level design can make or break any game, so it is surprising how little reference material exists for level designers. Beginning level designers have a limited understanding of the tools and techniques they can use to achieve their goals, or even define them. This book is the first to use a conceptual and theoretical foundation to build such a set of practical tools and techniques. It is tied to no particular technology or genre, so it will be a useful reference for many years to come. Kremers covers many concepts universal to level design, such as interactivity, world building, immersion, sensory perception, pace, and more, and he shows how to apply these concepts in practical ways, with many examples from real games.










Altre Informazioni

ISBN:

9781138427952

Condizione: Nuovo
Dimensioni: 9.25 x 7.5 in Ø 2.05 lb
Formato: Copertina rigida
Pagine Arabe: 404


Dicono di noi