Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.
This book explores the principal’s role in meeting high expectations for student achievement. It provides detailed tips and strategies to show you what principals need to do to: assess and promote a culture and climate for school improvement, build teams and support the work their work, create the conditions so that teacher leaders can emerge, and monitor school improvement efforts
Sommario
1 Thinking About School Improvement 2 Principals Promote a Healthy Culture and Climate 3 Principals Support Teacher Leadership 4 Principals Build Strong Teams to Sustain School Improvement 5 The Work of the Principal in Planning for School Improvement 6 The Work of the Principal in Implementing and Monitoring School Improvement References
Autore
Sally J. Zepeda is a Professor of Educational Administration and Policy at the University of Georgia, where she teaches courses in instructional supervision, professional development, teacher evaluation, and school improvement.
Altre Informazioni
ISBN:
9781930556720
Condizione: Nuovo
Dimensioni: 11.01 x 8.25 in Ø 0.95 lb
Formato: Brossura
Pagine Arabe: 182
Dicono di noi
Per noi la tua privacy è importante
Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.