home libri books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

mattelart armand - advertising international

Advertising International The Privatisation of Public Space




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
118,98 €
NICEPRICE
113,03 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Editore:

Routledge

Pubblicazione: 01/2017
Edizione: 1° edizione





Note Editore

First published in 1991. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.




Sommario

Author’s preface, Translator’s preface, 1 THE GEOSTRATEGY OF THE NETWORKS: The rise of the global agencies,2 CULTURE SHOCK: The decline of the imperial model, 3 THE LIMITS OF THE GLOBAL SCENARIO: Imagining the Other, 4 MEDIA WORLDS: Cosmopolitan flexibility, 5 THE VANGUARD OF DEREGULATION: Neo-liberal enterprise culture, 6 THE NEW FRONTIER OF THE OLD CONTINENT: Fragmentation and planetary conscience, 7 CHANGING ROLES: The new marriage of advertising and fiction, 8 AUDIENCE MEASUREMENT: Towards a bar-coded world?, 9 THINK TANKS: The bestiary of ‘lifestyle culture’, 10 THE SPIRIT OF ENTERPRISE: The limits of transparency, 11 TOTAL COMMUNICATION: The crisis of public culture, 12 THE WEAPONS OF CRITICISM AND THE CRITICISM OF WEAPONS: A new subjectivity?, Notes, Index




Autore

Armand Mattelart










Altre Informazioni

ISBN:

9781138178946

Condizione: Nuovo
Collana: Comedia
Dimensioni: 9.25 x 6.25 in Ø 1.00 lb
Formato: Copertina rigida
Pagine Arabe: 256


Dicono di noi