
Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.
Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente
After reading this book, you should have a high-level understanding of the architectural patterns used in the book, and you should have a methodology for approaching system design.
Chapter 1: The Ticket Sales Problem.- Chapter 2: The Cash Desk Problem .- Chapter 3: The Travel Agent Problem.- Chapter 4: The Social Media Problem.- Chapter 5: The Admin Application Problem.- Chapter 6: The Travel Rep Problem.
Paul Michaels is the Head of Development at musicMagpie. He started his career as a professional software engineer in 1997. Paul is a regular speaker, published author, and Microsoft MVP. He enjoys programming, playing with new technology, and finding neat solutions to problems. When he's not working, you can find him cycling or walking around The Peak District, playing table tennis, or trying to cook for his wife and two children. You can follow him on twitter @paul_michaels or find him on LinkedIn. He also writes a blog at pmichaels.net.


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.