home libri books ebook dvd e film top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

perrey jesko; spillecke dennis - retail marketing and branding

Retail Marketing and Branding A Definitive Guide to Maximizing ROI

;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
39,60 €
NICEPRICE
37,62 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Pubblicazione: 12/2012
Edizione: 2nd Edition





Trama

Retail Marketing and Branding, 2nd Edition looks at how retailers can make more out of their marketing money with retail best practices in branding and marketing spend optimization. The second edition of Retail Marketing and Branding includes the following updates: * New and updated case examples * Updated figures and examples throughout * New interviewers with recent experiences * Additional chapters




Note Editore

Second Edition: Following initial book that served as a starter with fundamental knowledge and selected cases on Retail branding and Marketing ROI, the second will include the following updates:* Many more and updated case examples * Updated figures and examples throughout * Topic updates in the fast moving retail landscape, esp. in the Digital chapters, authors claim to  have learned much more over the last months (e.g. social media excellence, digital marketing ROI, digital marketing organization) and developed lots of proprietary knowledge, approaches, tools (e.g. media mix modeling) so that they can bring a new understanding to the whole topic * New interviewers with recent experiences * Additional chapters that we realized are relevant to comprehend the whole context: - Promotional effectiveness - Store format selection We are discussing the opportunity for Instructors Material/Companion site for the book further to feedback we have received.




Sommario

Retail Marketing and Branding, 2nd Edition looks at how retailers can make more out of their marketing money with retail best practices in branding and marketing spend optimization. The second edition of Retail Marketing and Branding includes the following updates: * New and updated case examples * Updated figures and examples throughout * New interviewers with recent experiences * Additional chapters







i libri che interessano a chi ha i tuoi gusti





Altre Informazioni

ISBN:

9781118489529

Condizione: Nuovo
Dimensioni: 237 x 27.26 x 152 mm Ø 698 gr
Formato: Copertina rigida
Pagine Arabe: 396






Per noi la tua privacy è importante


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.

Impostazioni cookie
Accetto tutti i cookie
X