home libri books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

aa.vv. - monochrome

MONOCHROME BLACK & WHITE IN BRANDING




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
39,90 €
NICEPRICE
37,90 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Editore:

GINGKO PRESS

Pubblicazione: 04/2014





Note Libraio

Stylish, noteworthy, and elegant, black and white is the preferred formal attire of brands, logos and typefaces. The chosen vestments of the written word, no other colors are capable of conveying information with such stark clarity. As a result, designers keep coming back to explore their nuances and create original compositions integrating type, illustration, photography and more. The contrasts – at times soft and quiet, at other times bold and strong – evoke a wide range of consumer reactions depending on strategy. Focusing on black and white in branding, Monochrome explores this iconic combination’s versatility across a wide range of identity work including advertising, packaging, interiors, graphic, and promotional design.










Altre Informazioni

ISBN:

9781584235422

Condizione: Nuovo
Dimensioni: 11.75 x 8.75 x 1.00 inch.
Formato: Hardcover
Pagine Arabe: 232


Dicono di noi