Luxury Marketing - Wiedmann Klaus-Peter (Curatore); Hennigs Nadine (Curatore) | Libro Gabler Verlag 08/2016 - HOEPLI.it


home libri books ebook dvd e film top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

wiedmann klaus-peter (curatore); hennigs nadine (curatore) - luxury marketing

Luxury Marketing A Challenge for Theory and Practice

;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 10 giorni


PREZZO
93,98 €
NICEPRICE
89,28 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con App18 Bonus Cultura e Carta Docenti


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Editore:

Gabler Verlag

Pubblicazione: 08/2016
Edizione: Softcover reprint of the original 1st ed. 2013





Sommario

Luxury Consumption.-Luxury Brands.-The Luxury Industry.-The Management of Luxury Brands.-Luxury Marketing in the Wine Industry.




Trama

?

The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential luxury sensibility that is marked by a change in how consumers define luxury. In a global context, it is crucial to understand why consumers buy luxury, what they believe luxury is, and how their perception of luxury value impacts their buying behavior.
This handbook aims to provide a holistic approach to luxury marketing with respect to the characteristics and the key challenges and opportunities of luxury brand management. Therefore, the multifaceted contributions by authors from different parts of the world will offer both a research and management perspective of luxury marketing and deliver a concentrated body of knowledge with contributions from diverse elements.





Autore

Klaus-Peter Wiedmann is the Chair of Marketing and Management and the Director of the Institute of Marketing and Management at the Leibniz University of Hannover, Germany.
Nadine Hennigs is an Assistant Professor at the Institute of Marketing and Management at the Leibniz University of Hannover, Germany.








Altre Informazioni

ISBN:

9783663205173

Condizione: Nuovo
Dimensioni: 240 x 168 mm Ø 729 gr
Formato: Brossura
Pagine Arabe: 416
Pagine Romane: xiv






Utilizziamo i cookie di profilazione, anche di terze parti, per migliorare la navigazione, per fornire servizi e proporti pubblicità in linea con le tue preferenze. Se vuoi saperne di più o negare il consenso a tutti o ad alcuni cookie clicca qui. Chiudendo questo banner o proseguendo nella navigazione acconsenti all’uso dei cookie.

X