
Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.
Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente
This concise book shows you how experiential learning can be used to overcome the challenges posed in applying and delivering information technology (IT) to your business needs through an innovative, game-based approach.
Technology innovations and evolving business models are part of a rapid change that is forcing corporate and management professionals to learn, deploy, and adopt IT in new ways in order to maintain a competitive advantage. Many are doing this through experiential learning. You’ll begin by reviewing the basics of experiential learning and its relevance to IT, followed by six chapters that apply the hands-on concept through various scenarios.
Make IT Through Experiential Learning one of your valued resources today.
Chapter 1: Introduction. - Chapter 2: Aircraft Game. - Chapter 3: Bidding Game. - Chapter 4: Blindfold Game. - Chapter 5: Arrangement Game. - Chapter 6: Treasure Hunt. - Chapter 7: R2R Workshop. - Chapter 8: Summary


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.