
Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.
Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente
Part I: Shortsighted Vision & Lopsided Staffing.- Chapter 1: The House on Sleepy Hollow Road.- Chapter 2: So Many Girls...So Few Princes.- Chapter 3: When Am I Ever Going to Use Any of This?.- Chapter 4: And Then God Made School Boards.- Chapter 5: the Bottom of the Barrel?.- Chapter 6: What to Do about These Four Things.- Part II: The Wall of Separation, Administrative Bloat, and Boundless Accommodation.- Chapter 7: Platonic Curriculum; Epicurean Society.- Chapter 8: Just Wastin' Time.- Chapter 9: No Child Left Behind?.- Chapter 10: I'm Five Teachers at Once!.- Chapter 11: The Incredible Bending School.- Chapter 12: Look Not to the Stars.- Chapter 13: What to Do about These Six Things.- Part III: What to Do about All 10 Things.- Chapter 14: A New Day?
James J. Dillon, PhD, is Professor of Psychology at the University of West Georgia, USA. He is a graduate of Clark University, a certified public elementary school teacher, and author of Partnerships in Research, Clinical, and Educational Settings (2000) and Teaching Psychology and the Socratic Method (Palgrave-Macmillan, 2016).


Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.