Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.
First Published in 2001. This is the second edition of this school’s improvement handbook of staff development activities by the IQEA (Improving Education for All) project. This book is not about what changes should be introduced into a school but rather about creating the conditions for supporting those changes which schools or individuals believe should be introduced. To be effective at managing change schools and teachers need to modify the internal conditions of the school at the same time as introducing changes in teaching or curriculum. The book therefore provides ideas and materials to help colleagues in school to create such conditions and suggests a strategic approach.
Sommario
Chapter 1 Creating the Conditions for School Improvement; Chapter 2 Improving the Quality of Education for All; Chapter 3 Enquiry and Reflection; Chapter 4 Planning; Chapter 5 Involvement; Chapter 6 Staff Development; Chapter 7 Coordination; Chapter 8 Leadership; Chapter 9 The Journey of School Improvement; Chapter 10 Using the Conditions of School Rating Scale;
Il sito utilizza cookie ed altri strumenti di tracciamento che raccolgono informazioni dal dispositivo dell’utente. Oltre ai cookie tecnici ed analitici aggregati, strettamente necessari per il funzionamento di questo sito web, previo consenso dell’utente possono essere installati cookie di profilazione e marketing e cookie dei social media. Cliccando su “Accetto tutti i cookie” saranno attivate tutte le categorie di cookie. Per accettare solo deterninate categorie di cookie, cliccare invece su “Impostazioni cookie”. Chiudendo il banner o continuando a navigare saranno installati solo cookie tecnici. Per maggiori dettagli, consultare la Cookie Policy.