libri scuola books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro
ARGOMENTO:  EBOOKS > ARTE

mangini gianfranco - a-a reversa
Zoom

A-a reversa

mangini gianfranco




Formato: EPUB
DRM: Digital watermarking
Dimensioni: 232 KB

PREZZO
4,99 €




Pagabile anche con 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


ebook

Compatibilità

Computer
Questo eBook è compatibile con tutti i PC con sistema operativo Windows, Linux, Mac. Per poter leggere il libro digitale è necessario scaricare un programma di e-reading quale ad esempio Calibre.
Android
Questo eBook è compatibile con tutti i dispositivi (Tablet e Smartphone) che utilizzano il sistema operativo Android. Per poter leggere il libro digitale è necessario scaricare un programma di e-reading quale ad esempio Aldiko
eBook Reader
Questo eBook è compatibile con tutti i dispositivi eBook Reader.
iPhone/iPad
Questo eBook è compatibile con tutti i dispositivi come iPhone, iPad, iPod Touch che utilizzano il sistema operativo IOS.
Kindle
Questo eBook non è compatibile con l’eBook Reader di Amazon Kindle. Tuttavia utilizzando il programma gratuito Calibre è possibile convertire il file da ePub a Mobi, il formato proprietario di Amazon, e leggere il libro digitale su Kindle.




ALTRI FORMATI

Disponibile anche in formato cartaceo al prezzo di 9,02 €





Dettagli

Lingua: Italiano
Pubblicazione: 05/2013





Trama

Dòppo avei letto “E reixe” o professô Franco Bampi o l’à dïto: “Drento gh’é de
tutto”. Scí, o l’à raxon, inte sto libbro gh’é de tutto comm’à Zena. Inte “Reixe” gh’é a gente de Muäge e da Montâ di Àngei a-o tempo che Zena a l’ëa zeneise; inte “Omnia operatur spiritus” (o l’é
scrïto pe taera, comme s’intra, into dòmmo de Livorno) gh’é a poexïa de Caproni, a Villezzatúa de Goldoni, o poae de l’autô, a Cérere, mescci insemme, lettiatúa e vitta, comme dev’ëse, squaexi unn’indicaçion de poética; into “Modeneixi” l’autô e sò poae s’aggueitan; “O canto scúo” o l’é un romanso de eutto pàgine (S. Espriu o n’à scrïto un ancon ciú curto, de sei, “A Texinin ch’a chinava e scäe”) in cornixe; inte “Munimentum civitatis” se veu capî perché i zeneixi n’an avvardòu a seu lengua e i catalaen scí; inti “Frettoeli” se parla de meistri boin e grammi, de scrïtoî, de viägi, de cobbie averte e serrae, da Maria a de Ròcchi.




Dicono di noi