The Fundamentals Of Creative Advertising - 2Nd Edition - Burtenshaw Ken; Mahon Nik | Libro Ava Publishing Sa 09/2011 - HOEPLI.it


home libri books ebook dvd e film top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

burtenshaw ken; mahon nik - the fundamentals of creative advertising  - 2nd edition

THE FUNDAMENTALS OF CREATIVE ADVERTISING - 2ND EDITION

;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni


PREZZO
38,10 €
NICEPRICE
36,19 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Pubblicazione: 09/2011





Note Libraio

explores the key elements of creative advertising, from the initial planning stages to the production and execution of some of the world's most successful advertising strategies.
The book takes a step-by-step approach with text supported by exercises, checklists and contemporary visuals from award-winning campaigns.
The second edition has been completely restructured and updated, with new material such as interviews with leading professionals from the advertising indistry. Reflecting changes in the industry over recent years, it includes sections on integrated advertising campaigns and the growth of digital media.







Altre Informazioni

ISBN:

9782940411566

Condizione: Nuovo
Collana: Fundamentals
Dimensioni: 9.00 x 8.00 x 0.75 inch.
Formato: Paperback
Illustration Notes:200
Pagine Arabe: 183






Utilizziamo i cookie di profilazione, anche di terze parti, per migliorare la navigazione, per fornire servizi e proporti pubblicità in linea con le tue preferenze. Se vuoi saperne di più o negare il consenso a tutti o ad alcuni cookie clicca qui. Chiudendo questo banner o proseguendo nella navigazione acconsenti all’uso dei cookie.

X