Ogilvy On Advertising In The Digital Age - Miles Young | Libro Carlton 10/2017 - HOEPLI.it


home libri books ebook dvd e film top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

miles young - ogilvy on advertising in the digital age

OGiLVY ON ADVERTISING IN THE DIGITAL AGE




Disponibilità: Normalmente disponibile in 20 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
46,50 €
NICEPRICE
44,17 €
SCONTO
5%



Questo prodotto usufruisce delle SPEDIZIONI GRATIS
selezionando l'opzione Corriere Veloce in fase di ordine.


Pagabile anche con 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Spese Gratis

Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Editore:

CARLTON

Pubblicazione: 10/2017





Note Editore

DAVID OGILVY is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Adversiting gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and other related industries wanting to improve their success rate. It has become the industry handbook. The acceleration of the digital age has created many new challenges and opportunities for advertising agencies and their clients. Miles Young draws on a long successful career at Ogilvy & Mather to write an indispensable handbook that cuts through the "noise" of digital and outlines some essential hard-won truths. Supported by the latest research and case studies of the best digital campaigns, the book provides sound practical advice for anyone who wants pursue a career in advertising, as well as those already working in the industry.







i libri che interessano a chi ha i tuoi gusti





Altre Informazioni

ISBN:

9781847960870

Condizione: Nuovo
Dimensioni: 254 x 30 x 192 mm
Illustration Notes:160 clr and b&w photos and illus
Pagine Arabe: 288






Utilizziamo i cookie di profilazione, anche di terze parti, per migliorare la navigazione, per fornire servizi e proporti pubblicità in linea con le tue preferenze. Se vuoi saperne di più o negare il consenso a tutti o ad alcuni cookie clicca qui. Chiudendo questo banner o proseguendo nella navigazione acconsenti all’uso dei cookie.

X