libri scuola books Fumetti ebook dvd top ten sconti 0 Carrello


Torna Indietro

berger arthur asa; goldberg fred s. - ads, fads, & consumer culture

ADS, FADS, & CONSUMER CULTURE Advertising's Impact to American Character & Society

;




Disponibilità: Normalmente disponibile in 5 giorni
A causa di problematiche nell'approvvigionamento legate alla Brexit sono possibili ritardi nelle consegne.


PREZZO
24,00 €
NICEPRICE
22,80 €
SCONTO
5%



SPEDIZIONE GRATIS
con corriere veloce per acquisti oltre 29,00 €.


Pagabile anche con Carta della cultura giovani e del merito, 18App Bonus Cultura e Carta del Docente


Facebook Twitter Aggiungi commento


Dettagli

Genere:Libro
Lingua: Inglese
Pubblicazione: 05/2007





Trama

Now in its third edition, the popular Ads, Fads, and Consumer Culture is an engaging cultural studies critique of advertising and its impacts on American society. Arthur Asa Berger looks at marketing strategies, sex and advertising, consumer culture, political advertising, and communication theory and process to give an accessible overview of advertising in America. The new edition features updated examples and new theoretical material, including expanded discussions on critical analysis methods, sexuality in advertising, global advertising, and neuromarketing.










Altre Informazioni

ISBN:

9780742554443

Condizione: Nuovo
Pagine Arabe: 215


Dicono di noi